Hopp til innhold
Zoocare

Angrerett og Tilbakebetalings policy

Reklamasjon av produkter

Har du mottatt en vare som er defekt eller har blitt ødelagt? Følg trinnene nedenfor. Du har reklamasjonsrett i opptil 3 år.

Kontakt oss via en av følgende kanaler:
E-post: post@zoocare.no
Telefon: +47 98 44 01 89

Send inn følgende informasjon:

  • Ordrenummer

  • Kort beskrivelse av feilen

  • Bilde eller video som viser feilen (om mulig)

Vår behandling:
Vi bekrefter saken din, og ved godkjent reklamasjon dekker vi returfrakten og sender deg en returetikett.
Utbedring skjer i henhold til lov – enten ved reparasjon, ny vare, prisavslag eller refusjon.
Feil som oppstår innen 2 år etter levering antas å ha vært der fra starten, med mindre vi kan bevise noe annet.


Angrerett (14 dager)

Ved kjøp på nett har du rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra du mottok varen. Gi oss beskjed via e-post, telefon eller brev (du kan velge hvilken kanal du vil bruke).

Du kan bruke vårt standard angrerettskjema, eller du kan skrive meldingen selv.
Ved bruk av angreretten betaler du returfrakten. Velger du vår returetikett, trekkes 99 kr fra tilbakebetalingen, eller du kan ordne retur på egen hånd.
Tilbakebetaling skjer uten unødig forsinkelse og senest innen 14 dager etter at du har gitt beskjed om at du angrer kjøpet. Vi kan vente med tilbakebetaling til vi har mottatt varen, eller du har sendt dokumentasjon på at den er sendt.

Du kan undersøke varen for å fastslå dens egenskaper og funksjon. Dersom varen er håndtert mer enn nødvendig, kan vi trekke et rimelig beløp for verdireduksjon.


Kontakt og returadresse

E-post: post@zoocare.no
Telefon: +47 98 44 01 89
Returadresse: Østerdalsvollen 4, 7224, Melhus